domingo, 7 de junio de 2015

guerra freda

Hola, última vegada que publicaré d'aquest curs...

Durant aquest temps que no he escrit al blog, perquè em estat  fent el tema de la guerra freda  al complet, aquest tema  la veritat es que no m'agrada gaire, ja que les classes es feien molt pesades i avorrides, sort que en algun cas la professora ens feia buscar informació per internet i es passaven mes be les hores i no eren tan avorrides, també la professora ens feia donar la opinió de que faries en alguna situació, etc... Les últimes classes del tema van ser mes entretingudes ja que no era tota la hora teoria...

Quan vam acabar el tema de la guerra freda, vam començar un que estava una mica relacionat, la descolonització dels països que van ser colonitzats durant les guerres. La veritat que aquest tema em va agradar molt més ja que em vaig assabentar de moltes coses i les maneres de com es descolonitzava un país; la primera era amb un enfrontament entre el país que es volia descolonitzar i la metròpoli, el segon era amb una negociació amb la metròpoli, i el tercer i últim era un conjunt de la primera i la segona.

Bueno espero que us haguí agradat aquest blog i que os haguí servit de ajuda, ens veiem l'any que be i moltes gracies per seguir-me....  

Fins aviat!!!

Bones Vacances!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario